Jak żyć ponad stan…

… czyli słów kilka o życiu, na które mnie nie stać. 😉

Wyznania zakupoholiczki:

Zegarek kupiony z ostatniej wypłaty (Za co ja przeżyje kolejny miesiąc, skoro nie mam pracy?)

Wakacje – Lazurowe Wybrzeże, Włochy – Mediolan (Jasne Mamo, że Ci oddam!)

iPad  (Mamo, przecież wiesz, że jest mi potrzebny do pracy… Wkrótce znajdę nową pracę i będę Ci sukcesywnie oddawać)

Kolejna para butów, i kolejna, i kolejna… (Po co Ci kolejna para butów? No bo żadne mi nie pasowały do tego sweterka, który sobie ostatnio kupiłam…)

Przepis na #highlife? Pożyczki… na spłatę których nie mam hajsu!

11992632_953160828040027_702936867_n

(zegarek Daniel Wellington)

  (Dla osób nieposiadających poczucia humoru – to JEST żart, dlatego traktujmy to z przymrużeniem oka ;*)

Leave a Reply

